ISI FORM

Nama:
h/phone
pesanan
alamat
isikan form anda disini untuk memudahkan pihak kami mengambil pesanan dari anda.Harap maklum

Selasa, 18 Julai 2017

KOLEKSI KAIN DULL SATIN HEAVY

DULL SATIN HEAVY KEMBALI MENYENGAT UTK TAHUN 2017!!! . .

 Uishhhhh... tengok warna dia.. Menarik ke menarik.? Shining dia nampak mewah kan.. Bukan shining yg mengerikan tu tau hakak2.. hehhe . . " baju yg akak beli haritu ingat nak buat kenduri kawen sepupu.. tapi bila sampai kain cantik sgt x jadi buat kenduri.. nak buat baju raya.." pn.

Shamsiah hashim . . " salam sis.. ada kaler apa lg sis.. saya tolong kawan ni ciyan dia tgk kain saya lawa dia nak order jugak"- cik safiah . . " sis.. memang tak pernah menyesal beli kain sis.. kain dia sedap.. jahit pun senang" - pn hamidah . . ==================

DULL SATIN HEAVY ==================
 ✔ BIDANG 45
✔ SEJUK
✔ BERAT
 ✔ LESS IRON
✔ TIDAK MUDAH RENYUK
✔ PERMUKAAN DALAM YG LEMBUT- TIDAK GATAL ✔ TEBAL
✔ SESUAI UTK KAUM ADAM JUGAK
✔ ADA HAMPIR 50 PILIHAN WARNA GLEMER .

apa tunggu lagi hakak2. Cepat sebelum warna tema akak licin ..
Berminat WhatsApp
019-5675240

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan